پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

کلمات کلیدی :

پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده
پاورپوینت توسعه محصولات جدید
پاورپوینت و تحلیل رفتار مصرف کننده
تحقیق توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده
عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده
نقش های افراد در تصمیم خرید
مراحل فرآیند تصمیم خرید
مراحل فرآیند بازاریابی
عوامل موثر بر فرآیند بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پاورپوینت با موضوع توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده، در قالب ppt و در 197 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

مدل رفتار خریدار

عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده

عوامل فرهنگی مؤثر در رفتار مصرف کننده

عوامل عوامل اجتماعی مؤثر در رفتار مصرف کننده
عوامل خصوصیات فردی مؤثر در رفتار مصرف کننده

عوامل روانی مؤثر در رفتار مصرف کننده
نقش های افراد در تصمیم خرید

مراحل فرآیند تصمیم خرید

فرآیند تصمیم گیری درباره خرید کالاهای جدید

طبقه بندی قبول کنندگان کالای جدید بر اساس زمان

تأثیر ویژگی های کالا بر سرعت پذیرش آن

مراحل  فرآیند بازاریابی

عوامل موثر بر فرآیند بازاریابی

چگونگی انتخاب مصرف کننده نهایی

آمیخته های بازاریابی(marketing mix)

محصول

قیمت

استراتژی قیمت

انواع فروشگاه ها

شبکه توزیع کالا

سیاست های تشویقی

تبلیغات

تبلیغات پیشبرد فروش

سازماندهی فعالیت های بازاریابی

اهداف بازاريابي

عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار

اندازه بازار

نمودار سیر تکاملی بازارها

اجزاء تشكيل دهنده بازاريابي

ابعاد گوناگون بازاریابی

حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی

انواع یا شیوه های بازاریابی

بازاریابی تبدیلی

وظیفه بازاریابان در بازاریابی تبدیلی

بازاریابی ترغیبی (انگیزشی)

وظیفه بازاریابان در بازاریابی انگیزشی

بازاریابی توسعه ای

وظیفه بازاریابان در بازاریابی توسعه ای

بازاریابی احیایی (مجدد)

بازاریابی تعدیلی(همزمانی)

بازاریابی محافظتی

بازاریابی تضعیفی(عدم بازاریابی/وارونه

بازاریابی مقابله ای

سیستم بازار

اجزای بازار

ویژگی اجزای بازار

دیدگاه های مختلف برای تقسیم بازار

انواع بازارها از نظر فعالیت

انواع بازارهای سازمانی

بازار صنعتی

بازار دولتی

بازار واسطه

انواع بازارهای اقتصادی

مشخصات بازار رقابت کامل

بازار انحصار کامل

بازار رقابت انحصاری

بازار انحصار چند جانبه

جدیدترین تقسیم بندی از بازارها

نمودار رابطه شرکت با بازار

تجزیه و تحلیل محیط

محیط بازاریابی

محیط شناسی

انواع عکس العمل در برابر محیط بازاریابی

واکنش انفعالی

واکنش فعال

سازمان و محيط

تقسیم بندی دیگر از محیط بازاریابی

محیط خرد

عوامل اثر گذار بر شرکت در محیط خرد

محیط داخلی مؤسسه

نمودار نحوه ارتباط بخش بازاریابی با سایر بخش ها

تأمین کنندگان مواد اولیه

واسطه های بازاریابی

نمودار عوامل اصلی محیط کلان مؤسسه

نیروهای جمعیت شناختی

نیروهای اقتصادی

نیروهای طبیعی

نیروهای تکنولوژیکی

نیروهای سیاسی

دلایل تنظیم قوانین مربوط به تجارت

نیروهای فرهنگی

انواع بازارها از ديدگاه مختلف
انواع بازارها از نظر فعاليت

انواع بازارهاي سازماني

انواع بازار اقتصادي

بازار رقابت کامل

بازار انحصار کامل

بازار رقابت انحصاري

بازار انحصار چند جانبه

انواع بازار از ديدگاه فيليپ کاتلر و گري آرمسترانگ

تجزيه و تحليل محيط

محيط بازاريابي

عکس العمل ها در محيط بازاريابي

تقسيم بازار و تعيين بازار هدف

دلايل عدم ارضاي تمامي نيازهاي خريداران توسط يک موسسه

مزاياي تقسيم بازار

سير تکاملي تقسيم بازار

بازاريابي انبوه يا يکنواخت

بازاريابي تفکيکي يا تنوع کالا

بازاريابي متمرکز يا هدفدار

عوامل موثر در تقسيم بندي بهينه بازار

سه استراتژي تعيين بازار هدف

استراتژي بازارهاي يکسان (غير تفکيکي)

استراتژي بازاريابي متفاوت (تفکيکي)

استراتژي بازاريابي متمرکز (تمرکزي)

عوامل موثر بر انتخاب استراتژي  بازاريابي

نيازها و رفتار خريداران

خريداران، مديران واقعي

مشتري شيفته و رشد سازماني

شناسايي و ارضاي نيازها

بازاريابي واکنشي

بازاريابي پيش بين

بازاريابي نياز آفرين

سلسله مراتب نيازها در بازارهاي توسعه نيافته

سلسله مراتب نيازها در بازارهاي  نيمه توسعه يافته

سلسله مراتب نيازها در بازارهاي توسعه يافته

فرايند رفتار مصرف کننده

عوامل فردي موثر در رفتار خريداران

عمر محصول      

منحنی عمر کالا       

ویژگیهای مرحله معرفی       

ویژگیهای مرحله رشد       

ویژگیهای مرحله بلوغ        

ویژگیهای مرحله افول        

روش مقابله با مرحله افول       

نمونه راههای جلوگیری از سقوط منحنی
 فروش و سود       

توسعه محصول جدید شرکتهای پیشتاز چگونه پیشتاز می‏شوند؟

انتخاب مدیر محصول
برنامه‏ریزی کار راهه شغلی

ارزشیابی و تشویق

بررسی کلیه ایده‏ها

حضور فعال و حمایت مدیریت

غربال کردن ایده‏ها

کنترل و انعطاف‏پذیری

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ” توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده”  می باشد که در حجم 197 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

پایان نامه دوره کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان تعمیر ، نگهداری و آشنایی با تلویزیون صنام

پایان نامه دوره کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان تعمیر ، نگهداری و آشنایی با تلویزیون صنام دانلود گزارش کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی الکترونیک دانلود کارآموزی الکترونیک دانلود کارآموزی مهندسی الکترونیک دانلود کارآموزی رشته الکترونیک دانلود کارآموزی تعمیر ، نگهداری و…

مبانی نظری ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی

مبانی نظری ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی فن بازار دفاعی ميانجي بازاريابي فناوري فناوری اطلاعات بازار کار اهمیت فناوری در صنایع دفاعی  فن بازار و بهره وری اقتصاد فناوری دفاعی عوامل موثر در…

مدل های سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی

مدل های سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی اختلال اضطراب اجتماعی شیوع اختلال اضطراب اجتماعی ملاک های تشخیصی اختلال اضطراب اجتماعی دوره یا سن شروع اختلال اضطراب اجتماعی نشانگان روانشناختی اختلال اضطراب اجتماعی اختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان دیدگاه های نظری…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه عقلانی عاطفی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه عقلانی عاطفی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه عقلانی عاطفی مبانی نظری نظریه عقلانی عاطفی پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی پیشینه داخلی نظریه عقلانی عاطفی پیشینه خارجی نظریه عقلانی عاطفی پیشینه پژوهش…

ارزيابي طرح هاي صنعتي مطالعات فني اقتصادي مالي

ارزيابي طرح هاي صنعتي مطالعات فني اقتصادي مالي کلمات کلیدی : ارزيابي طرح هاي صنعتي مطالعات فني اقتصادي مالي رفتن به سایت اصلی ارزيابي طرح هاي صنعتي مطالعات فني- اقتصادي - مالي تأليف: داود مجيديان 333 صفحه pdf

پروپوزال ارائه روشی بهینه برای زمانبندی کار در رایانش ابری با استفاده از الگوریتم های ژنتیک و حریصانه

پروپوزال ارائه روشی بهینه برای زمانبندی کار در رایانش ابری با استفاده از الگوریتم های ژنتیک و حریصانه زمانبندی در ابر زمانبندی در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی کارها در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی کار در…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ریسک نقدشوندگی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ریسک نقدشوندگی کلمات کلیدی : مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی مبانی نظری ریسک نقدشوندگی پیشینه تحقیق ریسک نقدشوندگی پیشینه داخلی ریسک نقدشوندگی پیشینه خارجی ریسک نقدشوندگی پیشینه پژوهش ریسک نقدشوندگی پیشینه نظری…

مبانی نظری ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن

مبانی نظری ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن مبانی نظری مدیریت زمان مبانی نظری مهارت مدیریت زمان مهارت مدیریت زمان جوانان مهارت مدیریت زمان نوجوانان میزان مهارت مدیریت زمان…

ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان

ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان کلمات کلیدی : پایان نامه شبکه های اجتماعی مجازی مفهوم شبکه های اجتماعی مجازی نقش شبکه های اجتماعی مجازی نظریه های شبکه های اجتماعی مجازی آسیب های شبکه های اجتماعی…

شاخص‌های جهانی شدن اقتصاد و موقعیت ایران

شاخص‌های جهانی شدن اقتصاد و موقعیت ایران جهانی شدن مالیات عمومی شاخص‌های جهانی شدن اقتصاد دانلود پایان نامه رشته اقتصاد شاخص‌های جهانی شدن اقتصاد و موقعیت ایران فروش فایل دانلود پایان نامه اقتصاد خرید پایان نامه اقتصاد انجام پایان نامه…

بررسی تطبیقی نکاح دختر باکره بدون اذن ولی

بررسی تطبیقی نکاح دختر باکره بدون اذن ولی نکاح دختر باکره بدون اذن ولی اجازه ولی در عقد نکاح اذن ولی در نکاح باکره ولایت در نکاح اذن ولی در نکاح اذن ولی در نکاح باکره اذن ولی در نکاح…

پروپوزال بررسی تاثیر میزان استفاده از فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی

پروپوزال بررسی تاثیر میزان استفاده از فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی فناوری اطلاعات ساختار سازمانی رابطه فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی پروپوزال تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی شركت بیمه استفاده از فناوری اطلاعات…

پاورپوینت قواعد حقوقی ناظر بر بازاریابی الکترونیکی

پاورپوینت قواعد حقوقی ناظر بر بازاریابی الکترونیکی کلمات کلیدی : پاورپوینت قواعد حقوقی ناظر بر بازاریابی الکترونیکی قواعد حقوقی ناظر بر بازاریابی الکترونیکی تحقیق قواعد حقوقی ناظر بر بازاریابی الکترونیکی تعریف بازاریابی اینترنتی اصول بازاریابی اینترنتی قواعد مشترک وکاربردی درتبلیغات…

مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بانک با DEA

مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بانک با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک ارزیابی عملکرد بانک با…

مقاله و پاورپوینت کامل ارزش افزوده اقتصادی (Economic Value added)

مقاله و پاورپوینت کامل ارزش افزوده اقتصادی (Economic Value added) هزینه یابی بر مبنای فعالیت ارزیابی متوازن ارزش افزوده اقتصادی ارزش افزوده بازار نرخ بازده دارائی‌ها نرخ بازده حقوق صاحبان سهام سرمایه دانلود مقاله و پاورپوینت کامل ارزش افزوده اقتصادی…

ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده

ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده کلمات کلیدی : رفتار باروری زوجین برنامه های تنظیم خانواده پایان نامه رفتار باروری زوجین نظریه های روانشناسی رفتار باروری زوجین تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده…

پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان (رضایت،تعهد و اعتماد مشتریان)

پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان (رضایت،تعهد و اعتماد مشتریان) پرسشنامه حفظ مشتریان پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان دانلود پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر حفظ مشتریان پرسشنامه رضایت مشتریان پرسشنامه تعهد مشتریان پرسشنامه…

پاورپوینت بررسی چالشهای حقوقی پرداخت بین المللی از طریق حواله های ارزی

پاورپوینت بررسی چالشهای حقوقی پرداخت بین المللی از طریق حواله های ارزی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی چالشهای حقوقی پرداخت بین المللی از طریق حواله های ارزی چالشهای حقوقی پرداخت بین المللی از طریق حواله های ارزی مفهوم حواله مفهوم…

بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری و سبك های اسناد در دانش آموزان مقطع متوسطه

بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری و سبك های اسناد در دانش آموزان مقطع متوسطه دانش‌آموزان سبك اسناد (درونی و بیرونی) راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری و سبك های اسناد در دانش آموزان مقطع متوسطه سیستم…

مخازن گونه های لیستریا در سه اقلیم زیستی

مخازن گونه های لیستریا در سه اقلیم زیستی مخازن گونه های لیستریا در سه اقلیم زیستی رفتن به سایت اصلی مخازن گونه­های لیستریا در سه اقلیم زیستیمشخص شده که، آب و خاک، آشیانه های[1] اکولوژیکی محوری[2] برای انتقال باکتری لیستریا…

بررسی عوامل موثر بر سلامت جسمی و روانی سالمندان

بررسی عوامل موثر بر سلامت جسمی و روانی سالمندان عوامل اجتماعي موثر برسلامت سالمندان عوامل جمعيتي موثر برسلامت سالمندان عوامل اقتصادي موثر برسلامت سالمندان عوامل موثر بر سلامت سالمندان عوامل موثر بر سلامت روان سالمندان عوامل موثر بر سلامت سالمندان…

تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی

تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی دانلود تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل ونقل دریایی بیمه حمل ونقل دریایی فرانشیز خسارت کلی بیمه FPA بیمه کشتی خسارت همگانی جنرال اورج مصادیق خسارت همگانی اعتبار پوشش‌…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فرسودگی شغلی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فرسودگی شغلی کلمات کلیدی : مبانی نظری فرسودگی شغلی دانلود مبانی نظری فرسودگی شغلی پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی فصل دوم پایان نامه فرسودگی شغلی پیشینه داخلی فرسودگی شغلی پیشینه خارجی فرسودگی شغلی پیشینه پژوهش فرسودگی…

پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ و هیلر فرم 28 سوالی همراه با تفسیر، روایی و پایایی معتبر

پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ و هیلر فرم 28 سوالی همراه با تفسیر، روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : پرسشنامه سلامت روان گلدبرگ پرسشنامه سلامت روان گلدبرگ و هیلر دانلود پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ تفسیر پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ دانلود…

پروپوزال ادبیات کودک و نحوه شکل گیری آن در کشورهای اسلامی و عربی

پروپوزال ادبیات کودک و نحوه شکل گیری آن در کشورهای اسلامی و عربی کلمات کلیدی : پروپوزال ادبیات کودک بررسی تاریخی ادبیات کودک پروپوزال ادبیات کودک و نوجوان ادبیات کودک در ادبیات معاصر عربی بررسی تاریخی ادبیات کودک در کشور…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *